2013. június 15., szombat

A blogról és rólam

Szia, örülök, hogy rátaláltál az oldalamra!
Röviden bemutatkoznék.

Biri Eszter vagyok, csodás férjem felesége, és két gyönyörű gyermek édesanyja.

2007-ben végeztem dekoratőrként Budapesten. 2008-ban egy barátnőm megkért, hogy készítsek dekorációt az esküvőjére; ekkor kezdődött a szerelem! Több esküvőn segédkeztem, majd rájöttem, ezt szeretném csinálni, mert felvillanyoz, örömet okoz. Az elmúlt években sok esküvőt szépíthettem, jelenleg pedig édesanyaként kreativitásom és figyelmem nagy része gyermekeimre irányul.

Miről szól ez a blog?
A blog elsősorban egy ötletbazár, amiben szeretnék stílusokat bemutatni, illetve olcsó, mégis szuper ötleteket adni a nagy naphoz. Szeretnélek bátorítani, hogy merj ábrándozni, álmodni. A szép, egyedi dekoráció nem feltétlenül pénztárca függvénye. Nagyon sok lelkes és ügyes menyasszonnyal beszélek, és sokszor előfordul, hogy a dekoráció egy részét vagy egészét a menyasszonyaim a barátnőkkel, anyukával, nagymamával karöltve készítik el.
A blogban közzétett képek saját ízlésemet tükrözik, de legtöbbjük nem az én munkám, hanem az internetről nyert inspirációk. A képek forrásihoz a képekre kattintva juthatsz el.

A "Saját munkáim" menüpont alatt találhatsz általam és csapatom által dekorált esküvőket.
FIGYELEM! 2018-ban sajnos nem tudom esküvők dekorációjának elkészítését vállalni!

Jó nézelődést, örömteli esküvőszervezést kívánok! :)

Kapcsolat: csiribiridesign@gmail.com




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése